Zapytanie ofertowe nr 1/06/2016
Dotyczące zakupu oraz dostarczenia materiałów budowlanych niezbędnych do wybudowania budynku magazynowego z zapleczem biurowo socjalnym o powierzchni 321,9 zlokalizowanego w Jagatowie, gmina Pruszcz Gdański
- 1. Zamawiający:
Mar-Ship Firma Prywatna Grzegorz Bugaj
al. Rzeczypospolitej 1d/79
80-369 Gdańsk
NIP 584 145 9892; REGON 191481385
- 2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa fabrycznie nowych materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania robót budowlanych budynku magazynowego z zapleczem biurowo socjalnym o powierzchni 321,9 m2 zlokalizowanego w Jagatowie zgodnie z projektem budowlanym (dostępny w siedzibie Zamawiającego).
- 3. Informacje Ogólne:
Projekt „Podniesienie konkurencyjności Mar-Ship Firma Prywatna Grzegorz Bugaj poprzez redukcję energochłonności, materiałochłonności i czasochłonności procesu produkcji wraz z unowocześnieniem składników majątku oraz wybudowanie budynku magazynowego z częścią biurowo socjalną w Jagatowie” w ramach Poddziałania 2.2.1. Inwestycje profilowane RPO WP.
- 4. Opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji prac budowlanych budynku magazynowego z zapleczem biurowo socjalnym o powierzchni 321,9 m2 lokalizowanego w Jagatowie
– Bloczek betonowy 14/24/38 ……………………………..cena jednostkowa za 1 szt.
– Beton komórkowy 24x24x59 (pustak) …………………cena jednostkowa za 1szt.
– Beton komórkowy 12x24x59 (pustak)………………….cena jednostkowa za 1 szt.
– Cegła pełna kl.150…………………………………………….cena jednostkowa za 1 szt.
– Folia czarna 5,0 m x 20mb gr.0,2mm ………………….cena jednostkowa za 1 m2
– Papa asf. wierzchniego krycia IZOLMIX W400………cena jednostkowa za 1 rolkę.
– Papa asf. podkładowa P333……………………………….cena jednostkowa za 1 rolkę.
– Styropian FS-20 gr. 5 cm. dach-podłoga……………….cena jednostkowa za 1 m3.
– Styropian FS-15 frez 15 cm. fasada……………………..cena jednostkowa za 1 m3.
– Cement II/B-V 32,5 25kg. CEMEX………………………cena jednostkowa za 1 szt.
– Wapno hydratyzowane 30 kg…………………………….cena jednostkowa za 1 szt.
– Pręt stalowy gładki 6 mm………………………………….cena za 1 tonę.
– Pręt stalowy żebrowany 12 mm…………………………cena za 1 tonę.
– Pręt stalowy żebrowany 16 mm…………………………cena za 1 tonę.
– Pręt stalowy żebrowany 20 mm…………………………cena za 1 tonę.
– Pręt stalowy żebrowany 10 mm…………………………cena za 1 tonę.
– Drut czarny wiązałkowy ……………………………………cena jednostkowa za 1 kg.
– Płyta gipsowa zwykła 12,5 mm/ 2600…………………cena jednostkowa za 1 szt.
– Płyta gipsowa wodoodporna 12,5 mm/ 2600………cena jednostkowa za 1 szt.
– Łaty drewniane 4 x 6 cm…………………………………..cena jednostkowa za 1 mb.
– Łaty drewniane 2,5 x 5 cm………………………………..cena jednostkowa za 1 mb.
– Tarcica 25 mm………………………………………………..cena jednostkowa za 1 m3.
– Tarcica konstrukcyjna w/g projektu…………………..cena jednostkowa za 1 m3.
– Wełna Knauf Classic 100x1200x8500……………….. cena jednostkowa za 1 m2.
Cena netto powinna uwzględniać wszystkie koszty zakupu materiałów budowlanych, ich transportu na działkę zlokalizowaną w Jagatowie , w oferowanym terminie i zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Do ceny netto należy dodać aktualnie obowiązujący podatek VAT i podać cenę brutto.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
- 5. Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów budowlanych, kod CPV 44 11 10 00-1
- 6. Termin wykonania zamówienia
Dostawa materiałów budowlanych
Dostawa pierwszej partii materiałów (niezbędnych do rozpoczęcia prac I etapu) powinna nastąpić do dnia 12.07.2016 roku późniejsze dostawy zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji terminu wykonania usługi, o zmianach których poinformuje telefonicznie oraz e-mailowo na 2 dni przed zrealizowaniem usługi.
- 7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. Przedstawią poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualną na dzień składania oferty kopię odpisu
z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego organu rejestrowego.
2. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, czyli nie zaistnieje sytuacja wzajemnych powiązań między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegającego w szczególności na:
– uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
– posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
– pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
– pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- 8. Kryteria oceny ofert
Zamawiający określił dwa rodzaje kryteriów.
a) Cena – 70% – oferent, który poda najniższą cenę otrzyma 70 pkt. Natomiast pozostałe oferty proporcjonalnie na podstawie wzoru: cena najniższej oferty / cena badanej oferty x 70.
Punkty kryterium CENA zostaną obliczone według następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej brutto ………………………………………………….. x 70 = liczba punktów
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc
po przecinku. Maksymalna ilość punktów do zdobycia za Cenę wynosi 70 pkt.
b) Czas realizacji zamówienia – 30% – oferent, który poda najkrótszy czas realizacji zamówienia otrzyma 30 pkt. Natomiast pozostałe oferty proporcjonalnie na podstawie wzoru: najkrótszy czas realizacji zamówienia / czas realizacji badanej oferty x 30. Czas realizacji zamówienia będzie liczony w dniach.
Łączna maksymalna liczba punktów z kryterium CENA + TERMIN DOSTARCZENIA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH wynosi 100.
- 9. Opis sposobu przygotowania ofert
W odpowiedzi na zamówienie:
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Oferty” stanowiący Załącznik Nr 1
do Zapytania o cenę oraz Oświadczenie o braku powiązań (załącznik nr 2).
3) Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
4) Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki, dopiski) powinny być podpisane
lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
5) Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty przez Wykonawcę.
6) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
- 10. Forma, miejsce i termin składania ofert:
Termin złożenia oferty upływa w dniu 29 czerwca 2016 o godzinie 15:00:00
Oferta powinna być przesłana za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mailowy: grzegorzbugaj@mar-ship.pl
- 11. Udzielenie zamówienia
- Tryb udzielenia zamówienia zgodnie z zasadą konkurencyjności, o której mowa w Rozdziale 6.5.3 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020.
- Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która zdobędzie największą ilość punktów.
- 12. Unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania
- 13. Osoba do kontaktów:
Pan Grzegorz Bugaj
Email: grzegorzbugaj@mar-ship.pl
Tel: 48 606371618
- 14. Zamawiający nie przewiduje dokonywania zmian w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania.
- 15. Wykaz załączników:
- Formularz oferty Wykonawcy.
- Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań.
Załącznik Nr 1
Formularz Oferty
Nazwa Wykonawcy Siedziba Wykonawcy Adres do korespondencji Numer telefonu / faksu Adres e-mail NIP REGON Oferta skierowana do Zamawiającego:
………………………………….
Nawiązując do Zapytania ofertowego dotyczącego dostarczenia ……………………………………………………………………… w ramach realizacji projektu realizowanego na terenie …………………………………………………………….. w województwie ………………………………………..………, oferuję wykonanie przedmiotowego zamówienia:
Zakup oraz dostarczenie materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania robót budowlanych budynku magazynowego z zapleczem biurowo socjalnym o powierzchni 321,9 m2 Cena Cena netto ………Słownie ……………… Podatek VAT doliczony do………….. Zobowiązuję się do wykonania zamówienia zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym.
…………………………………
…………………………
Miejscowość, data
Czytelny podpis i pieczęć Wykonawcy
Załącznik nr 2
Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań
ZAMAWIAJĄCY:
WYKONAWCA:
Nazwa Wykonawcy Siedziba Wykonawcy Numer telefonu / faksu Adres e-mail NIP REGON Oświadczam, że Firma: ………………………………………
W imieniu której działa Pan/i: …………………………….… nie jest powiązana z Zamawiającym osobowo
lub kapitałowo, czyli nie zaistnieje sytuacja wzajemnych powiązań między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego, lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy
a Wykonawcą, polegająca w szczególności na:a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d)pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
………………………
…………………………
Miejscowość, data
Czytelny podpis i pieczęć Wykonawcy